/
חדשנות רפואית
/
טיפולי סקין בוסטר לעור

טיפולי סקין בוסטר לעור

סקין בוסטר (מאנגלית - Skin Booster או, בתרגום חופשי, טיפול "דחף" לעור) הוא טיפול לעור הנעשה באמצעות הזרקת חומר מתקדם אל שכבת הדרמיס של העור, שכבת הביניים השוכנת בין השכבה העליונה, החיצונית (האפידרמיס) לשכבת השומן התחתונה הפנימית (ההיפודרמיס).

טיפולי סקין בוסטר בכוחם להשיג שיפור ניכר במראה וחיוניות העור, כולל החלקת קמטים עדינים. העור הופך בעל מראה בריא יותר, גמיש, חלק, חיוני, צעיר ורענן. חשוב לציין שמדובר בטיפול שמטרתו שיפור כללי במראה ומצב העור, בניגוד לטיפולים בשיטות אחרות, הזרקות בוטוקס או חומצה היאלורונית למשל, שמטרתם מילוי קמטים עמוקים.

לקביעת תור מהיר לטיפול סקין בוסטר אצל רופא מומחה מרשת פרופורציה - חייגו: 073-7820386

טיפולי סקין בוסטר להחדרת לחות אל העור

באופן כללי השיפור במראה העור שניתן להשיג באמצעות טיפולי סקין בוסטר נובעים מהחדרת לחות אל שכבת העור הפנימית. החומר המוזרק הינו תכשיר חדשני שפותח במיוחד לצורך זה והוא מבוסס על חומצה היאלורונית (חומר הקיים גם בגוף באופן טבעי) בריכוז נמוך. החומצה ההיאלורונית נקשרת למולקולות המים וכך מאפשרת שמירתם בתוך העור למשך פרקי זמן ארוכים יחסית (עד לחצי שנה).

החל מסוף שנות העשרים לחיינו הייצור הטבעי של חומרים החיוניים לשמירה על מראה עור צעיר מאט מאוד, כך למשל יורדות רמות האלסטין, הקולגן והחומצה ההיאלורונית, חומרים האחראים על גמישות העור והנפח שלו. כתוצאה מכך העור שלנו מאבד מחיוניותו ועוטה מראה מבוגר יותר, מעט מחוספס ופחות אטרקטיבי. הזרקות סקין בוסטר מחדירות חומצה היאלורונית ולחות ישירות אל שכבת הדרמיס בעור (השכבה האמצעית מבין שלוש שכבות העור). מולקולה של חומצה היאלורונית מסוגלת לספוח מים עד פי 2,000 ממשקלה וכך תוספת חומר זה לשכבת העור האמצעית מעלה מאוד את כמות הלחות בעור מה שהופך אותו לבעל מראה צעיר, גמיש ורענן הרבה יותר, גם קמטים עדינים נעלמים בזכות תוספת הנפח.

איך מבוצע הטיפול?

כשבוע לפני טיפול סקין בוסטר מומלץ, במידת האפשר, לחדול מנטילת תרופות לדילול הדם כמו אספירין (יש לחזור ליטול את התרופות מיד לאחר הטיפול). בנוסף, מומלץ לחדול משימוש בתוספי מזון כגון אומגה 3, כורכום, שום וג'ינסנג (שוב, מכיוון שהם גורמים לדילול הדם). ביממה שלפני טיפול סקין בוסטר (בין אם מדובר בטיפול בודד, טיפול ראשון בסדרה או בטיפולי המשך) יש להימנע משחיה בים או בבריכה ומעיסוק בפעילות גופנית מאומצת.

במהלך הטיפול, רופא העור יבצע הזרקה שטחית (באמצעות מיקרו – מחטים) של החומר המיוחד אל תוך השכבה האמצעית (הדרמיס) של העור. הטיפול נמשך כ-20 דקות. בדרך כלל נחוץ טיפול מיוחד לאזורים מאתגרים בפנים ובצוואר, טיפול המשך לאחר חודש ואז טיפול השלמה אחרון לאחר שלושה חדשים. תוצאות הטיפולים ניכרות מיד עם תום ביצועם והם מחזיקות מעמד כחצי שנה. משנוכחים לדעת שתוצאות הטיפול חלפו, במלואן או באופן חלקי, ניתן לבצע טיפולי תחזוקה שוטפת ושימור אפקט האנטי אייג'ינג.

לאחר הטיפול תיתכן תחושת רגישות קלה בעור החולפת בתוך כמה ימים. מומלץ להימנע משימוש בתכשירי איפור למשך 24 שעות לאחר הטיפול וכן יש לצמצם חשיפה לשמש ולקור.

טיפולי סקין בוסטר נחשבים בטוחים מאוד ולמעט אלה שהוזכרו לעיל אין להם תופעות לוואי.

העור מומרץ וחוזר לייצר יותר סיבי קלוגן ואלסטין

חשוב לדעת שטיפולי סקין בוסטר לא רק מוסיפים באופן מלאכותי חומצה היאלורונית ולחות אל שכבת הדרמיס של העור. כתוצאה מן ההזרקות עלפני שטח רחב של העור תאי העור עצמם מומרצים וחוזרים לייצר באופן טבעי כמות גדולה יותר של קולגן ואלסטין, חומרים חשובים לשמירה על מראה עור בריא, רענן, גמיש וצעיר.

כדאי לדעת שטיפולי סקין בוסטר מתאימים לכל סוגי העור, לנשים ולגברים בכל הגילאים. ניתן לבצע את הטיפולים באזור הצוואר, הפנים, הידיים, בית החזה (אזור המחשוף) ועוד. טיפולי סקין בוסטר נחשבים לטיפולים מסוג "טיפולי הפסקת צהריים", זאת משום שהם אינם דורשים הכנה מרובה, ביצועם מהיר למדי וניתן לחזור לשגרת היומיום מיד לאחריהם.

ניתן לעבור כיום טיפולי סקין בוסטר במרכזי רפואה אסטטית שונים בארץ. חשוב לוודא שבמרכז בו אנו מתכוונים לעבור את הטיפול נצבר די ידע וניסיון בביצוע טיפולים מסוג זה. כדאי לבצע סקר שוק, לפנות לכמה מכונים אודותיהם קל למצוא חוות דעת טובות, לדבר עם הצוות, להתרשם מרמת המקצועיות ולבחור לפי מכלול שיקולים כאשר עלות הטיפול היא רק אחד מהם.

לקביעת תור מהיר לטיפול סקין בוסטר אצל רופא מומחה מרשת פרופורציה - חייגו: 073-7820386