/
/
קטרקט ניתוח: 5 מטופלים עם חוות דעת על ניתוח קטרקט

קטרקט ניתוח: המלצות של 5 מטופלים עם חוות דעת על ניתוח קטרקט

רבים מהאנשים שסובלים מקטרקט מתרגלים לא לראות טוב ושדה הראייה שלהם מוגבל. בעבר הניתוח היה מורכז יותר וכיום תוך מספר דקות ניתן לשפר את המצב ולהיפטר אחת ולתמיד מהקטרקט, אך עדיין רבים מהססים ומפחדים לבצע את הפרוצדורה הזו, בגלל שמדובר בתהליך רגיש בעיניים. 

ניתוח קטרקט הוא אחד מהניתוחים הנפוצים בעולם ומדובר בניתוח בטוח מאוד עם מעל 98% הצלחה. מצאנו לכם 5 חוות דעת של מטופלים אמיתיים שמספרים על החווייה שלהם לאחר ניתוח קטרקט שעברו.

 

מומחים רלוונטיים

גבר בן 54: הייתה לי חוויה נהדרת לאחר ניתוח קטרקט. בעיני השמאלית היתה בעיית ראייה לא מתוקנת. ועכשיו אחרי ניתוח מוצלח הראייה שלי תוקנה והשתפרה מאוד. הראות כל כך בהירה יותר ונהיגה בלילה אפשרית שוב. אני אסיר תודה לרופאים שטיפלו בי.

מטופלת בת 64: הייתה לי חוויה נהדרת עם ניתוח קטרקט. הראייה שלי הייתה -8. בחרתי בניתוח מונוויזיון כדי לראות קרוב בעין ימין, והיה לי כשל בראייה משמאל שהסתדר בצורה מושלמת ועכשיו הוא 20/40. חוויתי מעט מאוד אי נוחות לאחר הניתוח. הראייה שלי במשך מספר שעות לאחר הניתוח הייתה אטומה והאישון השמאלי היה מכווץ לכמה ימים, אך הכל הסתדר בהמשך.

אני בן 69. לפני ארבעה ימים נותחתי בעין שמאל באמצעות הליך פמטו-לסיק. לפני ניתוח הקטרקט לא ראיתי שום דבר בעין שמאל. לא היו לי כאבים ולא הייתה לי שום תופעת לוואי. אני עדיין משתמש בטיפות עיניים כפי שהורה הרופא שלי. אני רואה מצוין עכשיו. אני מאוד מרוצה מהתוצאה אבל לפי הרופא שלי זה ישתפר בעוד כמה ימים.

אני בן 27 ועברתי ניתוח קטרקט בינואר 2017. הסיבה שלמכתחילה היה לי קטרקט הייתה תעלומה מוחלטת בהתחשב בגילי. לא הודיעו לי ולא קיבלתי אפשרות לקבל עדשות שונות. קיבלתי את העדשות החד-פוקליות רק כדי לגלות אחר כך שכבר לא יהיה לי קוצר ראייה. הרופא שלי אמר לי שהוא לא ממליץ על מולטיפוקל מכיוון שרוב המטופלים שלו חוזרים עם תלונות על הילות סביב אורות בלילה. 

מטופלת בת 60: עברתי ניתוח קטרקט בצד שמאל בתאריך 16/2/16, ובצד ימין ביום 1/3/16. הצד השמאלי שלי נרפא בצורה מדהימה. ללא כאבים, ההליך היה בערך 10 דקות (מינוס זמן התרחבות הטיפות). נכנסתי ויצאתי בערך אחרי 35 דקות לשתי העיניים. יתרון נוסף הוא שהמשקפיים שלי (מרחק) לפני הקטרקט עובדים בצורה מושלמת עם 'העיניים החדשות' שלי. הייתה לי חוויה נהדרת.

 

פרוצדורות שעשויות לעניין אותך