/
/
הכל על הגדלת חזה באופן טבעי | MIOK

הכל על הגדלת חזה באופן טבעי

החזה הנשי קשור בקשר ישר וחזק עם הדימוי העצמי ותפישת הנשיות שלנו. במחקרים שנערכו בקרב נשים בארץ ובחו"ל, בין 60% ל-80% מהנשים בין הגילאים 20-60 מבטאות חוסר שביעות רצון ממראה החזה שלהן – חלק גדול מהנשים הנשאלות, היו מעדיפות שהחזה שלהן יהיה גדול יותר, ובין הניתוחים האסתטיים בכל העולם, ניתוח הגדלת חזה היה ונותר הניתוח השכיח ביותר.

מומחים רלוונטיים

אבל לא כולנו מוכנות לעבור מתחת לאיזמל המנתחים על מנת להגשים חלום ולהגדיל את החזה. מסתבר, שישנו שוק רחב של מוצרים שמרניים, ללא ניתוח, שמבטיחים השפעה על גודל החזה. חלק מהמוצרים הם בעלי השפעות הורמונאליות שיש להם עוד השפעות פרט להגדלת החזה, וחלק מהמוצרים לא באמת משפיע על גודל החזה.

יצאנו לבדוק: אילו שיטות קיימות להגדלת חזה באופן טבעי, והאם השיטות הללו באמת עובדות?

הגדלת חזה באמצעות הורמונים

נשים שמחפשות שיטה שאינה כירורגית להגדלת חזה והמאפשרת פיתרון ארוך טווח יותר מאשר שתלים המונחים מעל החזה או חזיות מרופדות, מוצאות את עצמן מגיעות לעולם התרופות ההורמונליות – וכאן, חשוב להכיר את מגוון ההשפעות של תרופות הורמונליות על מערכי הגוף השונים, ולבחון אם ההשקעה שווה את ההשפעות הנוספות.

הדרך השכיחה ביותר להגדלת חזה תרופתית היא באמצעות נטילת גלולות למניעת הריון. הגלולות, המכילות את ההורמונים אסטרוגן ופרוגסטרון ותפקידן למנוע את הביוץ במהלך המחזור החודשי, מייצרות במאזן ההורמונלי של הגוף מצב שמחקה את זה של תחילת ההריון, ועל כן החזה מתמלא בנפח, ברמות שונות ורק אצל חלק מהמטופלות. אם השימוש בגלולות למניעת הריון משמש גם למניעת הריון, ייתכן שהפתרון מצויין, אולם במקרים בהם אין צורך בנטילת גלולות למניעת הריון ובאופן כללי, נמליץ לבחון היטב את האפשרות של שימוש בתכשירים הורמונליים לאורך זמן, ולקרוא אודות ההשפעות של אלה על הבריאות על מנת לקבל החלטה מושכלת. 

תכשירים למריחה חיצונית ורכיבים צמחיים להגדלת חזה טבעית

תמצאו מגוון של תכשירים למריחה ותוספים לנטילה פנימית המכילים רכיבים צמחיים בלבד (ביניהם: שומר, חילבה, סויה, אנג'ליקה סינית, ועוד) שמציעים הגדלת חזה. חלק מהתכשירים מיועדים למריחה חיצונית – וחלקם מיועדים ללקיחה פנימית (החל מתמציות צמחים יבשים להכנת תה לשתייה וכלה בכמוסות לבליעה). גם כאן ההשפעות הן הורמונליות, ורמת ההגדלה שתושג משתנה מאישה לאישה.

הזרקת תמיסה פיזיולוגית אל החזה

טרנד חדש ש"עשה עלייה" לאחרונה מארצות הברית, הוא הזרקה מקומית של תמיסה פיזיולוגית (סיילין, או מי מלח) אל החזה. הזרקה כזו מגדילה את החזה באופן מיידי ומשמעותי – אולם המים נספגים בגוף בתוך 24 שעות, כך שהשפעת ההגדלה היא קצרת טווח.

הגדלת החזה בשיטה הבריאה ביותר

אפשרות נוספת להגדלת החזה היא פעילות גופנית. על ידי הורדת היקפי הבטן ומיצוק שרירי החזה – ניתן להגיע למראה חזה זקוף, מלא ורענן יותר. זוהי שיטה נהדרת, לשיפור הבריאות ולהגדלה טבעית של החזה, שיש בה יתרונות רבים. 

המיתוסים על הגדלת חזה

עוד שיטות טבעיות להגדלת חזה, עשויות לגרום הוצאות כספיות, שינויים משמעותיים באורח החיים ואפילו כאב: חזיות ואקום, תכשירי אנטי-אייג'ינג המיועדים לחזה, ועוד. בתחום המנוהל ללא השגחה של תוספים וטיפולים אלטרנטיביים, חשוב לשמור על תהליך מבוקר של קבלת החלטות, להשתמש בתכשירים מאושרים על ידי משרד הבריאות (ובמידה שהם מיועדים ללקיחה פנימית, להקפיד על אישורים מתאימים במסגרת קפדנית יותר), לקרוא וללמוד אודות התכשירים הרלוונטיים ולהכיר את מגוון ההשפעות שלהם ותופעות הלוואי האפשריות. 

בסופו של דבר: כנראה שהגדלת חזה משמעותית ולטווח ארוך, הכי קל להשיג בהליך כירורגי

דווקא בשוק המוצרים הטבעיים או הלא פולשניים להגדלת חזה, אנחנו פוגשים שפע של מוצרים שההשפעה שלהם על הגוף לטווח ארוך עשויה להיות בעייתית (כמו תכשירים הורמונאליים), ותכשירים שהשפעתם על גודל החזה של המטופלת מוטלת בספק, במיוחד כאשר החיפוש הוא אחר שינוי ארוך טווח. 

לעומת כל אלה, הליך כירורגי של הגדלת חזה או הרמת חזה הינו הליך קצר, בעל סיכויים נמוכים לסיבוכים, עם החלמה מהירה – והשפעות דרמטיות שנשמרות לאורך זמן. ההליך יהיה מוצלח, ככל שהמטופלת בוחרת רופא מנתח ומרכז רפואי שמתאימים לרצונות שלה, מקיימת פגישה מקדימה בה נערכים השוואת ציפיות ותכנון מקדים של מטרות ההליך, ומקבלת ליווי מקצועי מטעם המרכז הרפואי לכל אורך הדרך.

פרוצדורות שעשויות לעניין אותך