/
/
הרמת עפעפיים ללא ניתוח

הרמת עפעפיים ללא ניתוח

הרמת עפעפיים ללא ניתוח – למי זה כדאי ואיך זה מתבצע? קשה לעצור את נזקי הזמן וכוח המשיכה. אם מבנה העיניים היה צעיר, פקוח ורענן בשנות העשרים שלנו  החל משנות השלושים המאוחרות אנחנו רואים צניחה של העפעפיים למראה סגור ועייף.

מומחים רלוונטיים

הרמת עפעפיים ללא ניתוח – למי זה כדאי ואיך זה מתבצע?

קשה לעצור את נזקי הזמן וכוח המשיכה. אם מבנה העיניים היה צעיר, פקוח ורענן בשנות העשרים שלנו – החל משנות השלושים המאוחרות אנחנו רואים צניחה של העפעפיים למראה סגור ועייף. מגיל 50, מעל 10% מהאנשים יסבלו מצניחה משמעותית של העפעפיים.  מעבר למראה העייף הנוצר כתוצאה מעפעפיים נפולים, חשוב לדעת שצניחת העפעפיים משפיעה גם על איכות הראייה, ולכן הליך הרמת עפעפיים ללא ניתוח הוא משהו שחשוב לשקול. מראה צעיר וחיוני יותר, עיניים פקוחות לרווחה ושיפור באיכות הראייה – כל אלה הם היתרונות של הליכים שונים שאפשר לאתר בשוק היום, להרמת עפעפיים בטכניקה שאינה כירורגית. איך בוחרים? זה עובד? וכמה זה יעלה? כל אלה ועוד – לפניכם.


הרמת עפעפיים ללא ניתוח – כל השיטות והטכניקות

אם בעבר הרמת עפעפיים בוצעה רק באמצעות הרדמה (מקומית לפחות, לעיתים כללית), חיתוך ותפירה של העפעפיים בצורה אסתטית יותר – כיום, עומדות לרשות אנשי מקצוע שפע של טכניקות להרמת עפעפיים ללא ניתוח. אנשי מקצוע משתמשים בטכנולוגיית פלזמה, לייזר ופילינג, על מנת לכווץ את העור וליצור מראה מתוח וצעיר יותר. הרוב המכריע של הטיפולים שאינם כירורגיים להרמת עפעפיים הם טיפולים חד פעמיים והשינוי ניכר כבר מייד לאחר תום ההליך. התוצאות נשמרות לטווח ארוך וחלק מהטיפולים מאושרים על ידי ה – FDA, מנהל התרופות והמזון האמריקני, מבחינת בטיחות השימוש. 


כמה מהשיטות השכיחות להרמת עפעפיים ללא ניתוח הן:

 

  • טכנולוגיית אולטרה סאונד – המכשיר שולח גלי אולטרה סאונד לעומק העור בעפעף ומאפשר גם הרמת גבות וטשטוש "שקיות" מתחת לעיניים. ההליך כרוך בטיפול חד פעמי והתוצאות בדרך כלל נשמרות לזמן ארוך.
  • טכנולוגיית פלזמה – טיפול בגלים אלקטרו מגנטיים המכווץ את הקמטוטים בעפעפיים באמצעות אידוי. המכשיר המשמש לטיפול אינו בא במגע עם העור אלא ממוקם כחצי מ"מ מעל הקמטים בעפעפיים.
  • גלי רדיו – הליך הרמת עפעפיים שמשפיע על התחדשות העור הכולל סדרה של עד שישה טיפולים. לאחר כל טיפול צפויים נפיחות ואודם מקומיים שחולפים מאליהם.

חשוב לדעת, כי הליך הרמת עפעפיים שאינו כירורגי יכול להתבצע גם על ידי אנשי מקצוע שאינם רופאים. כאן המקום של כל מטופל אחראי לבחור בקפידה את המסגרת והצוות שיערוך את ההליך. ככל שהצוות רפואי, מנוסה, ומקצועי יותר, וככל שההליך בטוח יותר – כך מובטח שהסיכויים לסיבוכים יהיו נמוכים ותוצאות ההליך יהיו לשביעות רצונכם ויישמרו היטב לאורך שנים.


טיפולים משלימים להרמת עפעפיים - ללא ניתוח

מי ששוקלים הליך של הרמת עפעפיים ללא ניתוח מבקשים לעיתים קרובות לברר אודות טיפולים נוספים באזור העין או באזורים אחרים של הפנים, לקבלת מראה אחיד ומושלם. כדאי להעלות אפשרות לטיפולים נוספים, כמו למשל מילוי שקעים באזור התחתון של העיניים, טיפול בקמטוטי המצב וכדומה, בפני הצוות המטפל שעימו תיפגשו טרם הבחירה לעבור את ההליך במקום כזה או אחר. ייתכן שבעלות נוספת ובאותה הזדמנות ניתן יהיה לטפל במספר אזורים בפנים ולהשיג מראה כולל צעיר ורענן יותר.


הרמת עפעפיים ללא ניתוח – כמה זה יעלה?

ישנם מצבים בהם עפעפיים נפולים משפיעים על איכות הראייה. במצבים כאלה ניתן לקבל הפנייה רפואית להליך אסתטי של הרמת עפעפיים הנעשה באופן סימטרי בשתי העיניים, גם כאשר הפגיעה בראייה היא רק בעין אחת. 

במקרים בהם ההליך נעשה למטרות אסתטיות בלבד, ניתן לבחור בשפע של מרפאות ומרכזים אסתטיים לביצוע ההליך בשיטות שונות. שוב, חשוב לבחור במרכז שמציע הליך הרמת עפעפיים ללא ניתוח שמאושר על ידי ה – FDA, לקרוא סקירות וביקורות על ההליך ולבחור בצוות שמציע ליווי מתאים וזמין לפני, במהלך ולאחר ההליך, במיוחד כשמדובר בהליך שכולל מספר טיפולים. העלויות של הרמת עפעפיים ללא ניתוח מושפעות מסוג הטיפול שתבחרו לעבור, המסגרת בה תעברו את ההליך ומקצועיות הצוות סדרי גודל של עלויות להליך זה הן 5,500-7,500 ₪ , המחיר כמובן עולה במקרים של טיפולים אסתטיים נוספים בעין לקבלת מראה מושלם.
 

פרוצדורות שעשויות לעניין אותך