/
/
ניתוח אף ללא ניתוח יש דבר כזה?

ניתוח אף ללא ניתוח יש דבר כזה?

ניתוח אף הוא הליך כירורגי מורכב, ועל אף שהוא נחשב הליך בטוח ומוצלח יחסית – מדובר בהליך כירורגי על כל ההשלכות הנובעות מכך. ניתוח אף הוא אחד מההליכים האסתטיים הנפוצים בארץ ובעולם, ואין זה פלא – מראה האף משפיע באופן דרמטי על המראה הכללי של הפנים, ולפעמים שינויים קטנים במראה האף (כמו תיקון א-סימטריה או החלקת גבנון) מייצרים שינויים מרחיקי לכת במראה הכללי של האף.

מתי כדאי לשקול ניתוח אף ללא ניתוח, מה עלויות ההליך ואיך בוחרים מנתח אף מקצועי שיספק את התוצאות הרצויות? כל התשובות בהמשך

מומחים רלוונטיים

ניתוח אף מבוצע בהרדמה מלאה, כאשר תיקון מראה האף מבוצע באמצעות שיוף העצם, חיתוך הסחוסים ומתיחה מחדש של העור מעל עצם האף. לאחרונה, הוצגה אפשרות קלה, מהירה וזולה לעיצוב מחדש של האף – ניתוח אף ללא ניתוח. בהליך מבוצע פיסול אף, או עיצוב מחדש של האף, באמצעות הזרקת חומרי מילוי לאזורים שונים באף. מדובר בהליך שאורך עד 30 דקות, עלותו כרבע מעלות הניתוח לעיצוב מחדש של האף, וביחד עם שלל יתרונות אלה, כדאי לזכור שחומרי המילוי נספגים בגוף לאחר כשנה, ויש לחזור על ההליך.

החדשות החמות בתחום ניתוחי אף: פיסול מחדש של האף ללא ניתוח

ניתוחי אף נועדו לעיצוב מחדש של האף במקרה של גבנון או בליטות בעצם האף, קצה אף "נשרי" או נמשך כלפי מטה, אף א-סימטרי, שקעים בצידי האף, ועוד. למעשה – כמעט כל שינוי שניתן לבצע באמצעות ניתוח אף, ניתן לבצע גם באמצעות פיסול אף בחומרי מילוי. בדומה למילוי המוכר של אזורים שונים בפנים בחומצה היאלרונית או בחומרי מילוי אחרים, גם כאן מדובר בהליך קצר ופשוט, באלחוש מקומי ולא בהרדמה, ללא זמן החלמה וללא תופעות לוואי.

מייד לאחר ביצוע ההליך, ניתן לחזור לשגרת החיים. ללא זמן החלמה, ללא נפיחות או סימני ניתוח במרכז הפנים, וללא פגיעה בתפקוד – כמו גם ללא צורך להתאושש מחומרי ההרדמה, מדובר בהליך פשוט ונוח, מהיר ובעל תוצאות מיידיות.

למי מתאים ניתוח אף ללא ניתוח?

בעוד ניתוח האף ה"מסורתי" והמוכר מאפשר פיסול מחדש של האף על כל המשתמע מכך, ומספק תוצאות שנשמרות לתמיד – פיסול מחדש של האף באמצעות חומרי מילוי הינו הליך שבדרך כלל מאפשר תוצאות עדינות, ותוצאותיו נשמרות לתקופה מוגבלת מפני שחומרי המילוי נספגים ברקמות הגוף לאורך זמן.

מתוך כך ניתן להסיק כי בעוד הליך ניתוח אף ללא ניתוח מספק פיתרון מהיר, בטוח, ואפילו זול יחסית לעיצוב מחדש של האף – ההליך אינו מתאים לכל אחד. חשוב להיוועץ באיש מקצוע, ולבחור את הדרך הנכונה לעיצוב מחדש של האף, שתתאים לדרישות, ליכולות ולרצונות של כל מנותח.

כמובן שבמידה ואתם רוצים לבצע תיקון מחיצה באף זה לא ההליך הרפואי המתאים.

איכות התוצאה תלויה בחומרים המוזרקים אל האף

כיום, החומר השכיח היותר לשימוש בפיסול אף ללא ניתוח הוא חומצה היאלרונית. מדובר בחומר שנמצא באופן טבעי ברקמות החיבור של הגוף ועל כן נחשב בטוח מאוד לשימוש. ביחד עם זאת, כדאי לציין כי ישנו מגוון נרחב של תרכובות לפיסול האף בזריקות מקומיות ויש שישתמשו בחומרים שונים כמו בוטוקס או קלציום הידרוקסיאפטייט, גם הוא חומר המצוי בגוף באופן טבעי (מינרל שאפשר לאתר בפרט בעצמות ובשיניים). הבחירה בחומרי המילוי תשפיע על איכות התוצאה כמו גם על טווח הזמן בו התוצאה תשמר.

נזכיר, כי בכל מקרה תוצאות פיסול אף ללא ניתוח הן זמניות, ובדרך כלל בתוך שנה עד שנתיים, כדאי לשקול חזרה על ההליך (ממש כמו מילוי או החלקת קמטים בפנים בחומצה היאלרונית בהליכים פרא-רפואיים אחרים).

איפה כדאי לבצע ניתוח אף ללא ניתוח?

הליך פיסול האף באמצעות חומרי מילוי הינו הליך אסתטי גרידא, וככזה – בשלב זה לא ניתן לבחון אפשרות לביצוע ההליך בסבסוד קופות החולים. ההליך מבוצע כיום בעיקר על ידי רופאים פלסטיים מומחים, וחשוב לזכור כי מדובר בהליך חדשני, אשר מוצע ללקוחות בישראל רק בשנים האחרונות. בתהליך הבחירה של מרכז מקצועי המבצע עיצוב מחדש של האף ללא ניתוח, חשוב לתת דגש על הוותק והניסיון של הרופא בהליך, ומומלץ לבדוק את תיק העבודות שלו. כמו בכל הליך אסתטי, גם כאן נמליץ לבחור במרכז רפואי לביצוע ההליך המציע פגישה מקדימה בהשתתפות הרופא שיבצע את ההליך, במהלכה יתוכנן השינוי באף, תדברו על המשמעות של מילוי אף ללא ניתוח, על יתרונותיו וחסרונותיו, ויוצע ליווי מקצועי במידת הצורך גם לאחר ביצוע ההליך.

מחירי פיסול אף ללא ניתוח

כאמור, ניתוח אף ללא ניתוח מוצע כעת במסגרות פרטיות בלבד, ומחירי ההליך משתנים ממרכז רפואי אחד למשנהו. סקר שערכנו מעלה כי מחירי ההליך עומדים על ממוצע של 4,500 ₪ - כחמישית מעלות ניתוח אף בהרדמה. נדגיש כי על אף ריבוי המחירים השונים להליך, חשוב לבחור רופא מקצועי לא רק על פי התמחור, אלא גם תוך שימת לב למאפיינים המקצועיים כמו הניסיון והזמינות, איכות חומרי המילוי והליווי המקצועי גם לפני ולאחר ההליך.

פרוצדורות שעשויות לעניין אותך