/
/
אף סולד

שלוש דרכים להשיג אף סולד, קטן ומהמם

האף הוא מאיברי הפנים הבולטים והמשמעותיים ביותר באסתטיקה של הפנים, ואין פלא שכבר בגיל ההתבגרות, מי שהאף שלו בעל מראה בולט או לא אסתטי (לטעמו, לכל הפחות), עשוי לסבול מפגיעה בדימוי העצמי. אף סולד הוא מבנה האף הנחשב אופטימלי. מדובר באף קטן, בעל מבנה סחוסי ישר עם קצה בולט במקצת. למרות שמדובר ללא ספק בעניין של טעם (עיינו ערך ברברה סטרייסנד, ג'וליה לואי-דרייפוס, סופיה קופולה, ויש עוד) אף סולד הוא קונצנזוס – מדובר בצורת האף האסתטית עם הסכמה מקיר לקיר. 
 

מומחים רלוונטיים

היום, כשהאפשרות של ניתוח אף זמינה לכל אחד, מדובר בהליך פשוט יחסית עם הצלחות גדולות וסיכויים נמוכים לסיבוכים ואפילו אפשרויות התשלום מגוונות – אין סיבה להישאר עם מבנה אף שמקשה עליכם להישיר מבט אל עבר הבבואה הנשקפת אליכם מהמראה. הנה כמה דרכים לקבל את המראה של אף סולד, ושתיים מהן אפילו ללא ניתוח.

אף מושלם? רק ניתוח אף כירורגי

הדרך היעילה ביותר להשיג אף סולד או אף מעוצב בכל דרך שרק תבחרו, היא כמובן ניתוח אף. מדובר בהליך כירורגי, שבמהלכו סחוס האף החיצוני והפנימי מעוצבים מחדש ביד אומן מקצועית. מראה האף לאחר ניתוח אף יכול להיות מה שרק תבחרו – אף סולד, אף ישר, אף גדול או אף קטן, הצלחת ניתוח האף שלכם טמונה רק בבחירה של מנתח אף מקצועי וטוב. 

אף סולד ללא ניתוח אף: השתלת חומצה היאלרונית או שומן עצמוני

לאחרונה שמענו פרסומים רבים בנוגע לפיסול אף ללא ניתוח אף. זו אינה טעות, ניתן בהחלט להשפיע על המראה של האף באמצעות הזרקה מקומית של חומצה היאלרונית או שומן עצמוני לפיסול מחדש של האף. הליך פיסול אף ללא ניתוח הוא הליך קצר המבוצע כמובן ללא הרדמה. הוא זול משמעותית ביחס לניתוח אף אולם בכל אחת מן הדרכים, ההשפעה היא פחות דרמאטית ביחס לניתוח אף כירורגי, ובנוסף, גם חומצה היאלרונית וגם שומן עצמוני נספגים בחזרה בגוף בתוך לכל היותר שנה (בדרך כלל שישה חודשים או פחות), כך שמדובר בשינוי פחות דרמטי ובכזה שלא יישאר לכל החיים.

הפטנט החדש של המזרח: יתדות לנחיריים להרמת קצה האף

לפני כחמש שנים נדהם העולם מ"פטנט" חדש שהופיע במדינות המזרח הרחוק. מדובר במעין יתד מתכתית, עגיל פנימי אם תרצו, שלוחץ על קצה האף מהנחיריים, ומייצר מראה של אף סולד. בעוד רופאי האף אוזן גרון ומומחי אסתטיקה יצאו בכל פלטפורמה נגד הרעיון (והנזקים שהוא עלול לגרום), בני נוער, נשים וגברים במדינות המזרח הרחוק השתמשו ביתדות הללו השכם והערב ושינו את צורת האף שלהם ללא ניתוח אף מסובך.

המקצוענים ממליצים: לכו על ניתוח אף

רבים מבקשים להימנע מהליך כירורגי אסתטי לשינוי מראה הפנים, אבל חשוב לדעת כי רק ניתוח אף כירורגי המבוצע במסגרת מקצועית ועתירת ניסיון, יכול לספק את התוצאה הרצויה: שינוי לתמיד במראה האף. האלטרנטיבות לניתוח אף הן במקרה הטוב פתרון זמני ובמקרה הרע לא יותר מאשר קוריוז שלא באמת יעשה את השינוי שאתם מחפשים.

ניתוח אף מקצועי יאפשר תכנון אסתטי מדוייק של האף, הליך קצר (בדרך כלל עד שעה וחצי) בעל סיכויים נמוכים לסיבוכים של עיצוב מחדש של האף שלכם בכל צורה שתבחרו (רצוי מאוד לבדוק התאמת צורת האף שאתם בוחרים לפנים, באמצעות שיחה מקדימה עם הרופא המנתח ולפעמים אף תוכנת הדמיה שתעזור לראות את השינוי במבנה הפנים שלכם), החלמה בליווי רפואי ובסופו של תהליך – אף סולד, מעוצב, ביטחון עצמי גבוה, ושמירה על התוצאות לתמיד.
 

פרוצדורות שעשויות לעניין אותך