/
/
ניתוח אף כושל

ניתוח אף כושל: 4 טיפים שיעזרו לכם להימנע מזה

האף הוא מהמרכזיים שבאברי הפנים, ומי שחולם על אף מעוצב יותר, שיחמיא יותר לפנים ויגרור רושם ראשוני חיובי יותר, דימוי עצמי גבוה יותר ויותר שמחה כשהוא מסתכל במראה, יכול היום להגשים את החלום, בתוך זמן קצר ובעלות שאינה בלתי אפשרית. ניתוח אף הוא מהפופולאריים שבניתוחי הפנים, אבל חשוב לדעת כי יש ניתוחי אף כושלים, כלומר, כאלה שפשוט לא מצליחים

מומחים רלוונטיים

מעבר לאפשרות שמנתח אף לא מוצלח ייכשל בעיצוב האף שלכם, ניתוח אף עלול גם לגרור נזקים בריאותיים, כמו למשל פגיעה במחיצת האף שתגרום לסינוסיטיס, לנחירות או לקשיי נשימה. רגע לפני שאתם הולכים על זה, מגשימים חלום וניגשים לבחור מנתח לעיצוב מחדש של האף שלכם, אלו הם שלושת המפתחות לבחירת מנתח מוצלח, שיגדיל את הסיכוי להליך קל, החלמה טובה ותוצאה מושלמת.

1 – אל תחליטו לפי המחיר

הטיפ הכי חשוב שאנחנו יכולים לספק בנוגע לצעדים שכדאי לנקוט על מנת להפחית את הסיכון לניתוח אף כושל, עם תוצאה לא אסתטית או אף פגיעה בריאותית, קשור לבחירת הרופא המנתח שיבצע את ההליך. מחיר ניתוח אף הוא לא זול, מרביתנו עובדים קשה על מנת להרוויח את הסכומים שיש להוציא על מנת לאפשר לעצמנו ניתוח אף. בעוד מחיר ניתוח אף המבוצע למטרות אסתטיות בלבד נע בדרך כלל בין 8,500 ל – 14,000 ₪, ניתוחי אף המבוצעים למטרות פונקציונאליות (כמו תיקון מחיצת אף) מבוצעים בהשתתפות קופות החולים ובעד 70% הוזלה במחיר. 

על אף שמדובר בהוצאה משמעותית, רופאים מנתחים עתירי ניסיון בתחום ניתוחי האף הקוסמטיים נוטים לגבות מחירים גבוהים יותר מאלה שמבוקשים על ידי רופאים מנוסים פחות, ויש לכך סיבה. אנחנו ממליצים בחום לבחור את המסגרת הרפואית לביצוע ניתוח אף לא רק על פי תו המחיר, אלא להתחשב בניסיון, בליווי, בציוד הרפואי, ובידע של הצוות במרכז, על מנת להבטיח שהמחיר שתשלמו, ישולם עבור תוצאה אופטימאלית בניתוח האף שלכם.

2 – אל תוותרו על הצוות הרפואי גם לפני ולאחר ההליך

בניתוחי אף, כמו בהליכים אסתטיים אחרים, אתם בוחרים את המסגרת והצוות הרפואיים וההליכים מבוצעים ברוב המכריע של המקרים באופן פרטי ובתשלום חלקי או מלא. על כן, אתם יכולים לבחור מנתח אף וכדאי שתבחרו כזה שמציע לא רק הליך לא רק הליך שנובע מניסיון מקצועי עשיר, אלא גם פגישת ייעוץ ותכנון שתאפשר לכם להתרשם מהידע, הניסיון, תיק העבודות, ותשומת הלב שהרופא יעניק לכם – וליווי צמוד בתקופת ההחלמה הראשונה. 

3 – הגיעו לפגישת הייעוץ כשאתם יודעים בדיוק מה אתם רוצים

אחד המפתחות החשובים בהצלחת ניתוח האף שלכם הוא התקשורת ביניכם לבין המנתח. אם אתם חולמים על אף ישר, אף יווני, אף קטן או אף סולד – חשוב שתבהירו למנתח בדיוק מה תרצו ואפילו הביאו איתכם דוגמאות של צילומים בהם נראה אף כמו זה שאתם חולמים שיהיה לכם.
במרפאות מתקדמות לביצוע ניתוחי אף, ניתן לבצע הדמיה ממוחשבת של מראה האף החדש מעל הפנים שלכם. מנתחים מקצועיים ורבי ניסיון יוכלו להמליץ לכם בנוגע למראה האף החדש ולהציע רעיונות לעיצוב שייראה טבעי ומתאים יותר לתווי הפנים שלכם. 

4 – אפשרו לעצמכם זמן החלמה

לאחר שבחרתם רופא מנתח מקצועי ומנוסה לניתוח האף שלכם, אתם יכולים לדעת שאתם בידיים טובות. ביחד עם זאת, רבים חשים בתקופת ההחלמה, עוד לפני שהנפיחות לאחר הניתוח התפוגגה לחלוטין, שההליך לא הצליח כפי שהם היו מצפים. על כן, הטיפ הרביעי והאחרון שלנו אינו קשור לבחירת רופא מנתח לניתוח האף שלכם, אלא דווקא עוסק בתובנות שתגיעו אליהן בנוגע להצלחת הניתוח.

תוצאות הניתוח האופטימאליות תיראינה בדרך כלל רק שלושה עד ארבעה חודשים מיום ביצוע ההליך. זה הזמן הצפוי לארוך עד שכל הנפיחות תשכך, שטפי הדם והבצקות ייעלמו, והאף שלכם יקבל את צורתו הסופית. בכל מסגרת רפואית מוסדרת לביצוע ניתוחי אף תקבלו הנחיות מסודרות בנוגע להחלמה לאחר הניתוח. הקפידו לשמור על ההנחיות להחלמה מהירה ושלמה, וקבעו את דעתכם על תוצאת הניתוח – רק לאחר תום תקופת ההחלמה.

פרוצדורות שעשויות לעניין אותך