/
טיפים רפואיים
/
הגדלת ישבן – איך תשיגו ישבן מוצק ומעוצב כמו של גניפר לופז?

הגדלת ישבן – איך תשיגו ישבן מוצק ומעוצב כמו של ג'ניפר לופז?

ג'ניפר לופז, קים קרדשיאן, ניקי מינאז' ועוד סלבס (גברים ונשים, אגב) מוכרים רבים עשו את זה: הגדלת ישבן. המטרה היא ישבן עגול, מוצק, חטוב, מעוגל וסקסי, וכשהשנים מדלדלות את הישבן, כאשר גומות של צלוליט מפריעות את המראה העגול והעסיסי שלו, כשהישבן מצטמק ומשתטח עם השנים – יש דרך להחזיר את המוצקות העגולה לאחד האיברים הכי משפיעים על מראה ה 90-6-90 שלנו, והיא כמובן ניתוח אסתטי של הגדלת ישבן ועיצובו. למי זה מתאים, מתי רואים את התוצאות וכמה זה יעלה?

כך תדעו שהגיע הזמן לשקול הגדלת ישבן

עם השנים, העור מתדלדל באופן טבעי ואיתו גם מצבורי השומן בגוף. הישבן, שמראהו הצעיר הוא עגול ומוצק, הופך מדולדל יותר ולעיתים מנוקד בצלוליטיס. המראה הוא מראה פחוס או שטוח יותר, והוא ניכר גם מעל הבגדים. 

ניתוח הגדלת ישבן ועיצובו עוסק בהגדלה, מיצוק וחיטוב הישבן. את זאת, משיג המנתח הפלסטי באמצעות הזרקת שומן עצמוני (כשהשינוי המבוקש הוא מינורי) או שתלים (למראה מודגש יותר) לשני לחיי הישבן. התוצאה: ישבן מעוגל וחטוב, העלמה של גומות הצלוליט, נפח חדש ללחיי הישבן ומראה צעיר ומוצק יותר, שמחמיא גם לירכיים ולבטן. 

למי מתאימה הגדלת ישבן?

ניתוח הגדלת ישבן או עיצוב ישבן הוא ניתוח שניתן לבצע אצל אנשים בריאים לאחר תום גיל ההתבגרות, ללא חשש. אם אתם בריאים בדרך כלל והישבן שלכם מדולדל או פחוס, תוכלו להתאים ככל הנראה להליך של הגדלה או עיצוב מחדש של הישבן. חשוב לדעת כי הליך הגדלת ישבן באמצעות שתלים דורש בדיקת תקינות השתלים בכל 5-10 שנים, ובמקרה של קרע או דליפה בשתל, יהיה צורך להחליף את השתלים בהליך כירורגי.

הגדלת ישבן – בשומן עצמוני או בשתלים?

הליך הגדלת ישבן הוא הליך פשוט יחסית, כאשר נעשה שימוש בשתלים. מדובר בהליך המבוצע תמיד בהרדמה כללית, ואורך כשעה. במהלך הניתוח יוחדרו לישבן שתלים והוא יעוצב בצורה סימטרית עגולה וזקופה. כאשר ההליך מבוצע בהזרקת שומן עצמוני, מדובר בהליך מורכב יותר עם יותר מאזור עבודה אחד. מקובל להשתמש בשומן שהוצא מאזור שיפולי הבטן ואתם לא טועים, אכן מדובר ב"שתי ציפורים במכה".

ביחד עם זאת חשוב לדעת כי הגדלת ישבן בשומן עצמוני הינה הליך פחות דרמאטי, שבעוד ניתן להוציא מהבטן עד שלושה ליטרים של שומן, כמחצית מן השומן שיוזרק אל אזור הישבן תיספג בגוף בתוך ארבעה חודשים וכי ההחלמה מההליך היא מורכבת יותר בשל העבודה על שני אזורים במקום אחד (גם ישבן וגם בטן). ניתן כמובן להשתמש משומן שנלקח גם מאזורים אחרים בגוף אולם כדאי מאוד להתרכז באזור אחד בלבד להוצאת השומן לטובת החלמה פשוטה יותר. 

על אף שהתוצאה של הגדלת ישבן בשומן עצמוני היא דרמאטית פחות, היא ללא ספק טבעית יותר למגע. אין צורך לתחזק שתלים ולוודא שאין סיכון שיתפוצצו בבדיקות אולטרסאונד תקופתיות, ואין צורך בבדיקת השתלים בכל חמש עד עשר שנים ואף בהחלפת שתלים במקרה של קרע או דליפה מהשתל. 

איפה הכי כדאי לעבור הליך הגדלת ישבן?

כשאתם בוחרים במנתח פלסטי חסר ניסיון, אתם לוקחים את הסיכון לתוצאה לא אופטימאלית ואפילו לסיבוכים בתהליך ההחלמה. על מנת להבטיח שכל אלה לא יקרו לכם, שההליך יהיה בטוח ונכון והתוצאות אסתטיות – חשוב לבחור מרכז לרפואה אסתטית שהוא עתיר ניסיון ובעל חדרי ניתוח מצויידים וחדישים, בתחום הגדלת ישבן בפרט. הבחירה בצוות מנוסה, המספק ליווי מתכנון ההליך ועד להחלמה מלאה, תאפשר לכם ליהנות מתוצאות מעולות לאורך זמן.

כמה עולה להגדיל ישבן?

הליך הגדלת ישבן ללא שאיבת שומן יעלה בסביבות 20,000 - 30,000 ₪, והליך הגדלת ישבן בשימוש בשומן עצמוני יעלה בסביבות 40,000 - 50,000 ₪ בדרך כלל. ההשפעה של הליכים אסתטיים המבוצעים כהלכה על הדימוי העצמי, שמחת החיים ותחושת הסיפוק העצמית, בדרך כלל שווה את המחיר.