רדיאס – החומר החדש להעלמת קמטים ופיסול פנים

פעם זה היה רק הבוטוקס, ששימש להעלמת קמטים על ידי השתקה של שרירי הפנים והחלקת העור. אחר כך הגיעה מתחרה רצינית לבוטוקס בשם חומצה היאלרונית ואפשרה להשיג הרבה יותר, בהרבה פחות דרמה – חומר שמיוצר גם באופן טבעי בגוף, מאפשר למלא נפח, להחליט קמטים ולהגיע למראה צעיר ורענן של העור בכמה זריקות מקומיות. עכשיו, מגיע חומר נוסף לתחום פיסול הפנים, מילוי הנפח והעלמת הקמטים – וניראה שיש לו יתרונות על פני חומצה היאלורונית. מי הוא הרדיאס (Radiesse), מה מיוחד בו ולמה כדאי להכיר אותו?

מומחים רלוונטיים

מה זה רדיאס, וממה הוא מורכב?

כמו חומצה היאלרונית, גם הרדיאס הוא חומר מבוסס סידן שהגוף מייצר אותו באופן עצמוני, ועל כן, הוא פחות נוטה לדחות אותו או להגיב (למשל בדלקת מקומית) לאחר הזרקה שלו. רדיאס הוא נגזרת של החומר הכימי קלציום הידרוקסיל אפטיט, חומר מבוסס סידן שמגיע בצורה של ג'ל ועל אף שהוא תרכובת סינטטית, הוא נחשב חומר טבעי לחלוטין. 

איפה ואיך משתמשים ברדיאס?

ניתן להשתמש ברדיאס להחלקת קמטים, למילוי נפחים באזורים שהתדלדלו, לשיפור המרקם והאלסטיות הטבעית של העור, ולהעלמה או טשטוש של קמטים. בפיסול פנים, ניתן להשתמש ברדיאס למשל על מנת:

  • להעלים קמטים וקמטוטים מסביב לאזור הפה
  • למלא את השפתיים ולשנות את הזווית הטבעית שלהן, אם השפתיים שלך נמשכות מטה
  • למלא נפח בלחיים ולהעלים קמטים
  • להעלים קמטים באזור המצח או סביב העיניים
  • להדק ולמלא את קו הלסת ואת החלק העליון של הצוואר
  • ועוד

היתרון החשוב של רדיאס על פני חומצה היאלרונית

כמו החומצה ההיאלורונית, גם הרדיאס בשל היותו חומר אורגני, נספג באופן טבעי בגוף לאחר זמן ועל כן, בדיוק כמו בטיפולים בחומצה היאלרונית (עליהם יש לחזור כל שלושה עד שישה חודשים), גם הטיפולים ברדיאס לא מחזיקים לנצח, ויש לחזור עליהם, בניגוד לניתוח מתיחת פנים. רק שהרדיאס, שלא כמו הטיפולים בחומצה היאלרונית, מעודד את העור באופן טבעי לייצר יותר סיבי קולגן ועל כן תוצאות הליכי העיצוב והפיסול של הפנים באמצעות רדיאס לא רק נשמרים ליותר זמן אלא גם הולכים ומשתפרים לאורך החודשים הראשונים שלאחר הטיפול. בסופו של יום, אם הזרקות של חומצה היאלורונית יש לבצע אחת לשישה חודשים על מנת לשמור על המראה הצעיר והרענן – טיפולי פנים באמצעות רדיאס שומרים על המראה שלאחר ההליך למשך שנה עד 18 חודשים.

מה הסיכונים או הסיבוכים בטיפול ברדיאס?

כשאתם בוחרים מסגרת מקצועית לטיפול, ומוודאים כי החומרים המוזרקים במהלך הטיפול הם חומרים באיכות גבוהה ושיש להם את תווי התקן והאישורים הנדרשים – החומר אינו מסוכן. מדובר בחומר טבעי ואורגאני, שהגוף יודע לפרק. הסיבוכים הנראים לעיתים לאחר הזרקה של רדיאס קשורים באיכות הזריקה: ייתכן שתהיה אדמומיות מקומית שתחלוף בתוך זמן קצר, עוד ביום הטיפול, וייתכן גם זיהום מקומי באזורי הזריקה, כאשר נעשה שימוש במזרקים שאינם מחוטאים או באיזור טיפול שאינו סטרילי. מכאן החשיבות בבחירת מסגרת מקצועית, איכותית וקפדנית לביצוע הטיפול.

איך לבחור מסגרת לטיפולי פיסול פנים ברדיאס?

בתחום טיפולי היופי, קשה להדגיש את החשיבות שבבחירת מסגרת מקצועית, מהימנה וותיקה שתבצע את ההליך שלכם. שני היתרונות הגדולים של מסגרת כזו יהיו הניסיון והיכולת לעצב את מראה הפנים החדש שלכם בהתאם לרצונכם – ושימוש בחומרים איכותיים, שיש להם תו תקן ואישורים בריאותיים מתאימים. חשוב לדעת, כי בטיפולים לא מקצועיים או בשימוש בחומרים באיכות נמוכה – ייתכנו תופעות לוואי, סיבוכים ואפילו סיכונים, ובוודאי שהתוצאה עלולה להיות לא בדיוק מה שחשבתם. על כן, חשוב שתעשו סקר שוק ותכירו את סדרי הגודל של המחירים לטיפולים מבוססי רדיאס – אולם בסופו של יום, עלות הטיפולים בפירוש לא צריכה להיות הגורם היחיד שיכריע את הכף בבחירת המסגרת שתטפל בכם. 

כמה עולה טיפול ברדיאס?

רדיאס הוא חומר חדשני ויעיל יותר לאורך זמן ביחס לחומצה היאלרונית, ועל כן כל זריקה של החומר היא יקרה יותר מזריקה של חומצה היאלרונית. העלות המשוערת עבור זריקה אחת של רדיאס עומדת על כ – 2,500 ₪, כאשר כמות הזריקות הנבחרת בכל טיפול משתנה על פי התוצאה הרצויה, מספר האזורים שתטפלו בהם, ומצב עור הפנים לפני הטיפול. בטיפול ממוצע באזור אחד כארבע זריקות, אם תרצו לטפל במספר אזורים (למשל: אזור הפה, אזור הסנטר, אזור העיניים וכדומה) העלויות ישתנו בהתאם. 

פרוצדורות שעשויות לעניין אותך

העלמת קמטים ללא צורך בניתוח!