/
מטופלים נחשפים
/
הרמת והגדלת חזה

ניתוח הרמת והגדלת חזה: המלצות ממישהי שעברה את זה

החזה הנשי הוא זקוף ומלא בגילאים צעירים, אולם בחלוף השנים ועם הלידות והשינויים בגוף, העור מתדלדל והחזה מקבל מראה נפול. יותר ויותר נשים מבקשות כיום לבצע הליך כירורגי של הרמת החזה והגדלת חזה הכרוך בהידוק העור, והרמת החזה כלפי מעלה. אחת מהנשים שעשו את השינוי המיוחל בהצלחה היא א. שמשתפת אותנו בתהליך שעברה וממליצה לכל אשה לשפר את מה שאפשר על מנת להרגיש יותר טוב עם עצמה.

אחרי השמנה והרזיה, היריון והנקה, החזה שלי התרוקן ונפל משמעותית והחלטתי לעשות שינוי שחשבתי עליו שנים ולכן החלטתי לעבור את הניתוח.

"הרגיש לי נכון לברר אודות המנתח"

הייתי מבוטחת בפניקס ביטוח בריאות והחלטתי לחפש מספר רופאים במרכז ובדרום, והתוצאה הראשונה שיצאה לי היא שם הרופא שלי. הרגיש לי נכון לברר אודות המנתח, ביררתי עליו בקבוצה של ניתוחים אסתטיים וחלק מהבנות שנותחו אצלו שלחו לי תמונות לפני ואחרי ופשוט אהבתי את התוצאה לאחר מכן קבעתי אליו יעוץ.

חששתי שהתוצאה לא תהיה יפה מכיון שיש לי עור מאוד בעייתי והרופא שלי ״אמיר עינבל״ הבטיח תוצאה מוצלחת מעל המצופה! לכל שאלה ובקשה שהיתה לי, קיבלתי מענה דרך המזכירה המדהימה שלו דנה ולאחר הניתוח יכולתי לפנות לאמיר בעצמי.

"אחרי שבועיים וחצי יכולתי כבר לחזור לעבודה כרגיל"

ההחלמה היתה מאוד קלילה יחסית לכל הבנות שהמליצו לי להתנתח. בשבוע הראשון היו קצת כאבים, קושי בנשימה, עייפות, וכבדות. צרכתי משככי כאבים שמאוד עזרו. אך כעבור שבוע וחצי הוקל לי ויכולתי לנהוג, ולהתקלח לבד. אחרי שבועיים וחצי יכולתי כבר לחזור לעבודה כרגיל

מאז הניתוח עברו 8 חודשים, אבל לא הזדקקתי להחלמה ארוכה, אך כמו שציינתי, היו לי כאבים בבית החזה.

"כבר לא מתביישת ללבוש בגד ים"

ההרגשה מדהימה! אני יכולה ללכת בהרגשה ביטחון מופלאה, אין לי בעיה עם לבישת שמלות החזה נראה ממש טבעי ויפה ואיני מתביישת ללבוש בגד ים בקיץ.

הרופא ״המלאך״ שלי ד"ר אמיר עינבל הסכים לנתח אותי אחרי שהתאכזבתי מיועצים אחרים שטענו שלא יוכלו לנתח אותי מכיון שהתוצאה לא תהיה יפה! בפגישת היעוץ אמיר הבטיח תוצאה מושלמת, אך הסביר את כל התהליך מהתחלה עד הסוף, לא החליט על דעת עצמו פשוט היה קשוב לצרכים שלי ואני מודה לו על תוצאה מושלמת!

הגשמת חלום שלא חלמתי עלייה בחיים. מעבר לזה התוצאה הכי טובה שיכולתי לבקש אי פעם! שמחה שבחרתי בו ואמשיך להמליץ עליו כמו שממליצה עליו עד היום! יש רופאים שהם רופאים, אך יש רופאים בדמות מלאך וזה אמיר!! 

 ד"ר אמיר עינבל הוא מומחה לכירורגיה פלסטית, בעל קליניקה פרטית בתל אביב. ד"ר עינבל הוא רופא בכיר במערך לכירורגיה פלסטית משחזרת ואסתטית ומרצה מטעם ביה"ס לרפואה של אוניברסיטת ת"א

 

"לא לפחד לעשות את השינוי למען עצמך"

א. ממליצה לא להתפשר על כל רופא, ללכת לפחות ל-2 ייעוצים, לא לפחד לעשות את השינוי למען עצמך, ללכת עם רשימת שאלות לפני כל יעוץ בכדי לקבל מענה לכל שאלה שיש לך.

אני ממליצה לכולן ללכת ליעוץ ולראות תוצאות ״בשטח״ כמובן שאני ממליצה על מי שניתח אותי, ד"ר אמיר עינבל, שהוכיח לכולן דרך התוצאה שלי, התוצאה שלי מדברת בעד עצמה! כל מי שרואה את תהליך הניתוח שלי מבינה שמדובר ברופא מדהים עם ידי זהב שמבצע את הניתוח כמו חייט התופר בגד מיוחד ללקוחה!

לסיום ממליצה א. לכל מי שמתלבטת בנוגע לניתוח, לא לחשוב שהכסף נותן תוצאה יותר טובה, חשוב לבחון את היסטוריית הרופא, תוצאות, יחס, ומענה זמין.

על הכותבת: א. בת 36 גרושה עם ילד בן 10

מתעניינת בהגדלת חזה או הרמת חזה? המאמרים האלו יכולים לעניין אותך:

 

מילה ממערכת MIOK: המידע במאמר זה התקבל על ידי מטופלת אמיתית על מנת לתת לגולשים באתר MIOK אפשרות לשמוע אנשים כמוהם שביצעו פרוצדורות רפואיות שונות. נשמח אם תכתבו לנו גם אתם על החוויה שלכם כולל המלצות וטיפים על ניתוחים, טיפולים ורופאים, בשאלון הבא: docs.google.com/forms