/
/
הרמת חזה מחיר

הרמת חזה מחיר זה לא תמיד מה שחשוב

לפי נתוני האגודה האמריקאית לניתוחים פלסטיים, במהלך שנת 2019 ביצעו כמעט 350,000 מטופלות ניתוחי חזה בארה"ב – מדובר בגידול של מעל 40% ביחס לכמות הניתוחים שבוצעות בשנת 2018. עם הליכים בטוחים, תוצאות אסתטיות ומכשירי ניתוח חדשניים – כשהחזה הנשי מהווה מעצור או פגיעה בדימוי הנשי, בביטחון העצמי או אפילו בשמחת החיים – אפשר (ואולי אפילו רצוי) לשקול ניתוחי עיצוב מחדש של החזה. 

מומחים רלוונטיים

היום, בעולם מתקדם של רפואה אסתטית, השמיים הם הגבול בתחום העיצוב מחדש של החזה הנשי. אם פעם האפשרות היחידה היתה הוספת שתלים לחזה, שלעיתים שיוו לו מראה לא טבעי – היום, נשים רבות בוחרות בהגדלת חזה ללא שתלים בשימוש בשומן עצמוני או אפילו בעיצוב מחדש של החזה, ללא הגדלה שלו.

כשהשנים עושות את שלהן והחזה הנשי מגיב לכוח המשיכה, ללידות ולהנקות, לשינויים במשקל הגוף ועוד – הוא הופך רפוי. הרמת חזה מאפשרת "איסוף" של העור הרפוי ועיצוב מחדש של הפטמה, לקבלת מראה צעיר יותר וטבעי, ללא צלקות וללא תוספות מלאכותיות (כמו שתלים). מי שיש לה חזה גדול באופן טבעי או מי שאינה מעוניינת בהגדלת החזה אלא רק בהרמתו – יכולה לקבל פתרון מושלם בעולם ההליכים האסתטיים, בהליך קצר וכמעט נטול סיבוכים. 

כמה עולה הרמת חזה?

ניתוח הרמת חזה הוא ניתוח אסתטי גרידא – זה אומר, שלא ניתן לבצע הליך זה בהתוויה רפואית במרכזי הרפואה הציבוריים בארץ, אלא רק במרכזים רפואיים פרטיים ובתשלום. הליך הרמת חזה בלבד יעלה במרפאות בישראל בין 18,000 ל – 30,000 ₪.

האם כדאי לשלב ניתוח הרמת חזה עם ניתוחים אסתטיים נוספים?

אם יש רצון לשקול הליכים אסתטיים נוספים, הנטייה היא בדרך כלל לבחון אם אפשר לבצע את כל ההליכים במסגרת הרדמה אחת ויום אשפוז אחד. ריכוז ההליכים יסייע לכם להקטין את הסיכויים לסיבוכים, לרכז את תקופת ההחלמה, ויאפשר לכם תשלום מופחת בעד כל הליך שתעברו. 

ביחד עם הרמת חזה מקובל לשלב הגדלת חזה. כאשר ההגדלה היא יותר על מנת להוסיף נפח לחזה ופחות על מנת לעבור מידה בחזיה – ניתן להשתמש בשומן עצמוני, שנלקח בדרך כלל מאזור הבטן התחתונה, העכוז או הירכיים, וכך להרוויח "שתי ציפורים במכה" – אם כי חשוב לקחת בחשבון שבמקרים של הרמת חזה המשלבת הגדלה בשימוש בשומן עצמוני, האזורים מהם יישאב השומן יידרשו להחלמה שהיא בדרך כלל מורכבת יותר מזו שתידרש באזור החזה. כמובן שבמידה ומשולבים ניתוחים אסתטיים נוספים בהליך שתבחרו, המחירים יעלו בהתאם.

מדוע המחיר לא צריך להיות הנושא העיקרי במכריע את הבחירה במסגרת הרפואית?

הליכים אסתטיים, כמו הרמת חזה ואחרים, הם הליכים כירורגיים לכל דבר ועניין, ועל כן כשאנחנו בוחרים את הרופא שיבצע הרמת חזה, מחיר אינו השיקול החשוב ביותר בקבלת ההחלטה. שיקולים חשובים לא פחות יהיו, למשל, הניסיון והוותק של הרופא שיבצע את ההליך, הליווי הרפואי המוצע והחיבור הבין אישי שבין המטופלת לרופא, איכות המרפאה והציוד הרפואי שיעמוד לרשות הרופא שיבצע את ההליך, ועוד. בסופו של יום, הניסיון והמקצועיות של הרופא המנתח יקבעו את האסתטיות של תוצאות ההליך שתבחרו לעבור, ועל מנת לעבור הליך מוצלח, עם זמן החלמה נוח וקצר יחסית ותוצאות שמתאימות בדיוק למטרת ההליך – חשוב יותר לבחור צוות מוצלח מאשר מרפאה זולה. 

הרמת חזה – מחירים והשתתפות בביטוחי בריאות פרטיים

היום, מרבית ביטוחי הבריאות הפרטיים יכסו עלויות של ניתוחים אסתטיים רק כאשר מדובר בהליך שיש לו גם יתרונות בריאותיים (כמו למשל: הקטנת חזה, ניתוחי שחזור, ועוד). יש ביטוחים פרטיים, ואפילו ביטוחים במסגרת השב"ן (כמו למשל "מכבי שלי") המאפשרים השתתפות בעלויות גם במקרים של הליכים אסתטיים ללא התוויות רפואיות. ביחד עם זאת, כשאנחנו בודקים לדוגמא את המחירון של "מכבי שלי", אנחנו מגלים כי בתחום של הרמת חזה מחיר ההליך המסובסד ביחס למחירים שאנחנו רואים בשוק אינו נמוך באופן שמצדיק הצטמצמות בבחירת הרופאים שיבצעו את הניתוח.

למשל, בהרמת חזה ללא שתלים טווחי המחירים אצל רופאים בהסדר ועבור מי שהם בעלי מנוי לשירותי "מכבי שלי", נעים בין 14,000 ל – 25,000 ₪. הרמת חזה מחיר כולל הגדלה, עומד בממוצע על 27,000 ₪ (ההליך מוצע לפי אתר מכבי על ידי שני רופאים בלבד).

אם כן, שווה להשוות מחירים, להכיר את תנאי ההשתתפות של הביטוחים הבריאותיים מטעם חברות הביטוח וקופות החולים – אולם חשוב בסופו של דבר שבתהליך הבחירה של מסגרת רפואית פרטית להרמת חזה מחיר לא יהיה המשתנה כבד המשקל ביותר. חשוב לבחור מרפאה מקצועית ורופא בעל שפע של ניסיון והמלצות ממטופלים רבים, על מנת להבטיח שמחיר הרמת חזה יאפשר לכם לקבל תוצאה מושלמת של מראה החזה שביקשתם לעצמכם.

פרוצדורות שעשויות לעניין אותך